18/2


Nu börjar det nya livet, mot Beach 2009!!! =P


Jaaaaaha, imorgon ska jag börja o röra på mig igen.
Har inte rört en fena sen jag fick min kroniska sjukdom.
Men nu så ska jag sätta fart igen!
Jag trivs inte med min kropp nu alltså, usch.
Men det kan man ju ändra på såklart :)

Men idag har jag faktiskt fått lite motion med, hehe.
Vi har ju varit på Rosenlundsbadet idag, jag o Ellen :)
Så vi har simmat (litegranna) sen har vi mest lekt.. hahaha!
Såååå sjukt roligt alltså, helt sinnes.
Men nu känner man verkligen hur trött o mör man är.
Så det måste vi bara ta o göra om :) soon!!

Nu kollar älskling på Manchester United-Fulham på Canal+
Fan så roligt, haha.. eller INTE!!!! Hatar fotboll!
Men nu kan jag inte säga nåt, han hejar nämligen på United.
Nu är det paus om fem min typ, skönt.. kan man få lite uppmärksamhet igen ;)

Nähä.. jag ska la ta disken nu kanske.. är inte så mycket :)
Jag har kommit på att det är bättre att diska när det är lite.
Innan när det bara va en tallrik o ett par glas typ, så tänkte jag:
"nehh, jag väntar med det.. onödigt innan det blir mer"-
det är ju just det som är så skönt.. att diska oftare!
Slipper man stå där i typ en halvtimma! :)








Tänk om man kunde få tillbaka skoltiden.. saknar verkligen det ibland.



Men ah, trevlig kväll!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0