17/2


Som att bli barn på nytt.


Åhh, varför har inga butiker fått in bikinis för?!
Jag o Ellen har nog fan sökt genom hela a6 o stan nu!
Sen när vi hade åkt därifrån sa hennes syster att det finns på BikBok o Stadium,
de enda ställena vi INTE besökte, haha! Jaja, skitsamma!
Om ni nu undrar varför vi var på jakt efter bikini så ska vi till Rosenlund imorgon!
Ska bli så jävla kul! När sjutton va man där senast?! 10 år sedan?! Haha!
Så nu ska vi allt få vara barn för en dag igen ;)
Får männen ta hand om disken hemma o städa osv. haha!! =P
Så det blir najs, ska köpa lite bröd o så till fikat med imorgon!

Mjaaa, jag har alltså varit med Eylen idag.. alltid lika kul,
vi kollade på bilderna o videon från i fredags, hahaha.. herregud alltså!
Att David o Sebastian stod ut med oss, helt galet vare ialf!

Nu sitter älskling o kollar på MODO-Hv71.
Inte så roligt för mig, men vafan.. jag får la lägga mig o läsa lite.. alltid skönt :)

Men men, nu får det vara nog!


Ha det fiint!
/Camilla





Hoppas du känner dig träffad.. usch, du är så elak.. så falsk mot andra!!
Nåt fel måste det ju vara med dig?! Fyfan alltså..
Du sårar dem som försöker, som ger medan du Aldrig ger något tillbaka!
Hur kul är det tror du?! Usch, tur jag slipper se dig!!
Grattis på födelsedan, för helvete.. pyttsan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0