12/12


Varning för kärleksfullt inlägg.


Åhh, vad skönt.. idag är jag riktigt pigg!
Har varit trött o halvt sjuk flera dagar nu,
så idag ska jag försöka få lite uträttat.. hehe!
I eftermiddag ska jag o honey upp till Barnarp,
jag ska sy in ett par jeans, sen ska vi la fika o så med bara.
Men jag funderar på att åka till Eko o köpa fler ljus.
Sen skulle jag behöva fixa lite till alla hjärtans med.. hmm.
Jag har inte bestämt mig för vad jag ska göra bara..
har lite förslag. Men jag får väl klura på det under dagen.
Det är ju för sjutton på lördag!!!

Jaha.. o idag är det min o älsklings dag :) 1 år o 2 månader.
Vart sjutton tar tiden vägen egentligen! Helt sjukt!
Känns som det var igår jag träffade honom för första gången..

Efter att vi träffats på krogen, så bjöd han hem mig typ veckan efter.
Innan dess skickade vi mycket sms o sådär..
han mötte mig vid busshållsplatsen, o jag blev så chockad när han pussade mig!!
Jag blev väldigt pirrig o nervös, kunde knappt prata.. haha.
Sen när vi kom hem till honom så hade han tänt massa ljus o hade jättefint.
Vi kollade på en film o lärde känna varandra lite smått..
Sen kom jag ihåg att han satte på Kent, så satt vi bara tysta o tittade på varandra.
När jag skulle åka hem, så sa han att han vill träffa mig igen,
att han tycker att jag verkar va en kanontjej.. hehe.
Jag tycker såklart detsamma.. sen träffades vi nästan varje dag..
tio dagar efter så frågade David: "ehm, duu.. är vi ihop nu eller?" ^^
Tssss.. det va så dulligt såå :)))

Det roliga är att jag har spanat in David långt innan detta, haha!
När han jobbade i Huskvarna så tog han alltid samma buss som mig/oss.
Jag o Anna kallade honom för "Strömsholmskillen".
Vi väntade alltid spänt på att han skulle gå på bussen.
Detta var när vi gick andra året på Bäckadal.. så det är ju lite kul ;)
Då börjar man genast tro på ödet alltså..
Nu är han Min Strömsholmskille :)

Åhh, så mysigt o tänka tillbaks :))
Jag fattar inte att jag haft sån tur o träffat honom,
han har alla egenskaper jag önskat.. o så mycket mer!
Jag är så glad över att han är 8 år äldre än mig, det gör skillnad!!
Vi kan fortfarande vara barnsliga, men det känns också mer seriöst.
Han är den första jag älskat.. jag är den första han älskat, o tom varit kär i.
Så det känns verkligen speciellt, varför just jag liksom?! ^^
Ahh, jag är väldigt lycklig ialf.. o det ska vi fortsätta med :)

Nehe.. jag kanske ska hoppa in i duschen nudå!!
Sen måste jag försöka ringa MVC igen.
Måste avsluta inlägget med min o älskling låt också..
han sjöng den för mig en gång :)
Och för att slippa dryga anonyma kommentarer,
skit i o läsa om ni inte vill.. okey!!


 


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0