11/2


Dan, före.. 14 månaders-dan!

Yes, imorgon äre återigen den 12:e :) alltså vår dag!
1 år o 2 månader, inte dåligt ^^ men inget vi ska fira..
blir nog mer på alla hjärtans dag istället! :) <3
Men, jag älskar min lille plutt. Men det visste ni ju redan ;)

Ahopp, har precis kollat på Unga Mödrar.. det är ju så braa!
Nu äre David som har tv:n, han spelar på V64 nu. Håller tummarna!!
Mmmm.. annars har jag varit hos faamo o faafa idag =)
Ätit god mat o efterrätt o fika :) hehe, man rullar alltid hem därifrån ;)
Så det va jättetrevligt o mysigt som vanligt.. dem är så söta!! *
Ahh, innan där va jag hos Ellen en kortis med på kaffe..
stackarn som va så trött, så skulle hon iväg o jobba också.. ack ack!!

På freedag blir det typ.. parmiddag? :) hehe, med Ellen o hennes Sebastian.
Blir antagligen.. eller det BLIR alkohol o middag, spel med kanske!
Det ska bli sjukt trevligt =D så det ser vi fram emot!!

Nehe.. nu pratar älskling med någon i telefon,
låter som det är någon som vill prata med mig sen? hehe, undrar vem =P
Jo, det är nog Annika.. Davids moster :) då slipper jag ta telefon ;) haha!


Men nu ska jag kilaa ändå.. ha det fint!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0