Fööösta decembee!

..som ialf jag uttrycker det med min fina Banaps-dialekt ;)

Aha, ni anar inte vad jag har gjort idag..
jag har SOVIT hela jäkla dagen typ.. fyfan!
Jag som alltid går upp när David åker till jobbet vid sju-halv åtta..
men icke! Jag somnade om o sov först till halv tio.
Sen bestämde jag mig för att gå upp, jag åt frukost.. o somnade i soffan!!
Sen vaknade jag av att svärmor ringde vid två,
då hade jag alltså sovit hela förmiddagen plus lite till?
Tur faan att hon ringde, hade inte fått nåt gjort annars!

Så hon drog med mig till sortergården, slängde massa skräp!
Sen nu när jag kom hem innan så diskade jag o drack kaffe.
Men jag är fortfarande lika äckligt trött =(
Kan inte plugga heller, det går inte när jag e så här trött alltså.
Ahja, detta är inte likt mig ialf! Verkligen inte!
Man blir ju lite orolig ändå, kanske har lågt blodvärde igen? Usch.
Jag tog ju blodprover igår, så får svar nästa vecka iaf..

Aha, nehe.. jag ska la lägga mig i soffan.. haha!
Kommer antagligen somna igen =P


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0