8/12 - Sexuellt utmattad

Jah, förlåt mig Ylva.. men det visste jag inte ;)
Jag använder ordet pömsig när jag e trött eller så..
men det betyder visst egentligen sexuellt utmattad =P haha!!
Så jag får la vara försiktig med det kanske då ^^

Blev positivt överraskad idag, David kom hem tidigare! :)
Så vi passade på att inhandla julklappar till "hans sida"..
sen köpte jag födelsedagspresent till mamma,
o så köpte älskling en SJUKT snygg nyårs-klänning till mig!
Eller ahh, vi delar på priset :) den är helt underbar!! =D
O David köpte svarta byxor på MQ med, så vi är asnöjda :)

Snart ska jag skjutsa min man till hockeyn,
sen ska jag vidare upp till Barnarp.. umgås med päronen!
Därefter åker jag o hämtar David när hockeyn är slut sen!
Så det ska bli trevligt :) åker la om fem minuter typ!

Imorgon blir det plugg plugg med Ylva,
sen får vi la se.. ska nog städa lite här hemma med.
Annars blir det lugnt! :)

Nehee, nu måste vi nog åka!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0