8/12 - provtagningscentralen

Åhh, nu har jag varit uppe sådär tidigt idag igen..
vaknade när Davids klocka ringde vid halv sju!
Sen dess har jag legat vaken i sängen, så gick upp istället!
Ska väl kolla på någon film o äta frukost sen!

Idag ska jag o min lillebror upp till Ryhov,
vi ska båda ta blodprov där på provtagningscentralen.
Han för ett läkarbesök o jag för.. mitt jäkla levervärde.
Hoppas verkligen verkligen att det har blivit stabilt nu alltså.
Jag blir ledsen bara jag tänker på det, alla undersökningar.. usch.
Känns som jag gått igenom så mycket som en människa inte behöver,
jag måste väl bannemig känna mig helt frisk någon dag.. eller?!
Jaja, men jag får lära mig att leva med det.. =P

Ahh, i igår va jag ju på stan med farmor o farfar!
Jag hittade faktiskt en julklapp åt dem,
även farfar pekade ut en klapp han ville ha av mig o David :)
Så idaag elr imorgon ska jag köpa den sista till lilla Ylva.
SEN är jag klar för iår, ohh så skönt o ha det avklarat!!

Nehe, om jag ska ta den där filmen nu kanske?
Känner mig fortfarande lite pömsig, kanske somnar ;)

Ha en bra tisdag!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hehe, du vet att pömsig, enligt svenk ordlista betyder "sexuellt utmattad" :D

2009-12-08 @ 13:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0