7/12 - Hemliga julklappsboken

Goodmorgon folks :)

Har precis ätit lite frukost, vaknade för en timme sen typ!
David skulle tagit lite sovmorgon imorse, med tanke på lördag-natt.
Men han va visst piggare idag, så det va ju braa det :)

Idaaag ska jag först till stan med faamo o faafa!
Jag ska välja någon julklapp åt dem =P de tycker det är svårt,
vilket jag verkligen förstår! Så får hjälpa dem med en ialf! :)
Jag ska passa på att inhandla de sista julklapparna med,
såg i min lilla "julklappsbok" igår att jag inte alls är klar!
Ska köpa något mer till farfar o sen har jag fixat en till, till pappa med!
Seeeeeeeen ska jag bannemig vara klar ;) haha! förhoppningsvis!

Därefter ska jag o Ylva ses o plugga på etiken,
man vill ju gärna få det klart innan jul liksom ;) hehe!
Blir säkert en paus med GH också om jag känner henne rätt!

Ahh, jag ska la sätta igång med sminket nu.
De kommer o hämtar mig vid tvåtiden :)
Ha en kanondag!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0