6/12 - misshandel

Åhh, både jag o David är trötta som få idag =/

Inatt var det slagsmål/misshandel i lägenheten nedanför oss..
det började med massa gräl, sen hörde man hur de slogs.
Det värsta var när två fönsterrutor krossades,
då blev vi vettskrämda o tänkte genast på att ringa polisen.
Men just då kom det typ fyra-fem polisbilar med hundar, en ambulans.
Så de ryckte in såklart o stoppade detta, förhörde folk osv.
Idag på jnytt stod det att det va nio-tio oinbjudna gäster som orsakade det,
han som bor här nere försökte få ut dem, då slog de mot honom.
Så han blev skadad i huvudet o armen o fick åka med ambulansen.

Så ahh, vi har inte sovit ett skit inatt typ..
man blir såklart rädd, tur vi bor på andra våningen ialf!!

Aja, har varit på tipspromenad med mina föräldrar idag.
Därefter åkte vi till typ Rusta osv.. jag köpte Tres-emek schampo ;D
Nu håller vi på med maten här, blir oxfilé o bakpotatis o good sallad :)
Sen därefter ska jag till Ylva, vi ska plugga på etiken!
Så roligt har jag det idag :) hehe, men alltid trevligt med Ylva.
Men idag MÅSTE vi tamigfan plugga!! =P

Nehe, tillbaks till matlagningen!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0