3/12 - Hepar

Inte konstigt att jag har varit väldigt trött o sliten det sista..
fick mina provsvar idag från min läkare...
Jag har förhöjt levervärde (igen)!!
Det hade jag när jag fick min Crohn-diagnos också,
men jag vet vad det beror på *peppar peppar*= P-pillerna!!
Det var precis på samma sätt sist jag åt det,
så det blir att sluta med dem nu.. sen ta nya prover på tisdag!
Snäääälla säg att det är pga dem!!!! ='(
Har redan gråtit så det räcker idag.. usch, jobbigt detta.
Är så fruktansvärt påfrestande med detta,
jag tänker inte på att jag har min sjukdom, förrän vid dessa tillfällen.
Men det kommer nog bli bra "fingers crossed"

Annars idag, har vi haft slutprov i Social omsorg..
får väl se hur det gick med det.. har iiingen koncentration överhuvudtaget!
Men som det ser ut nu enligt betygssamtalet så ska det inte va några problem!
Ahh, sen efter skolan så åkte jag o Ylva till a6.. kollade julklappar!
Hon hittade ialf en julklapp, men jag blev klar vid mer eftertanke så ;)

Imorgon blir det "klassmiddag" på sir simon :)
Det blir nog trevligt tror vi, hoppas jag mår bättre då!
Det blir ingen alkohol för mig om man säger så =P

Nehe, nu ska jag passa på att slå in de sista julklapparna..
innan hockeyn är slut o David ska snoka ;)) tss!
Ha en fortsatt trevlig afton!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0