23/12 - Dan före dopparedaaaan!

Ihihi, imorgon är det självaste julafton =D
Helt sjukt vad sprallig man blir inombords, fortfarande!
Alltid lika mysigt med jul ju, speciellt nu när det är snöö!

Jag o älsklingen min har precis ätit frukost,
det blev skink-smörgås o te o grejer, såå gott!
Skinkan blev fantastiskt god måste jag säga :)

Nu snart ska jag iväg med pappa o lillebror,
min bror ska köpa julklapp till mig ;) måste hjälpa lite!
Sen ikväll ska jag o David till hans pappa o Birgitta,
det blir uppesittarkväll med Bingolotto :) så det blir trevligt!
Softa lite idag nu när det blir halvstress imorgon =P haha!

Tänk sen när man har egna barn, vad härlig julen kommer bli..
julen är ju barnens högtid! En själv tvingas leka "vuxen" nu jue ;)
Jag ser verkligen fram emot framtiden, köpa hus o allt det där..
sen skulle jag/vi gärna ta över julen, så alla är hemma hos oss! =D
Som i Tomten är far till alla barnen, fast utan otrohet o buksvågrar ;) haha!
Skönt att man har så mycket kvar i livet att se fram emot!
Som förlovning, giftermål, barn, hus, barnbarn.. haha =D

Jaja, nog om mina framtidstankar ;)
Nu ska jag fixa till det sista i fejan! Ha en kanondag!



> Btw, jag är möööörkhårig nu igen!

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för julkortet!!

Hoppas du fick en mysig jul med många klappar!

Kram/ moster Eva

2009-12-25 @ 16:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0