2/12 - Skallebaaaank

Åhh, har sån jäkla huvudvärk.. gaahh!
Vad är det med mig egentligen?! Jag orkar inte!!
Måste knarka alvedon nu så jag har kraft att plugga sen.

Vi har nämligen prov imorgon.. slutprov!!
Sen ska jag skriva på uppgiften idag med, så mm..
jag måste verkligen plugga nu alltså. Usch!

Jag börjar bli väldigt irriterad på mina p-piller nu med,
har haft ssg ända sen jag började med dem nu!
Är väl inne på tredje veckan nuu?!
Som tur är har jag ingen värk, men ändåå!
Jag får ta o hoppa över ssg:n nästa månad,
orkar inte direkt ha det ytterligare en gång =P haha!

Nehe, ska ta en kopp kaffe o sätta igång nu!
Ikväll blir det antagligen simning med mor!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0