21/12 - Brittany Murphy är död.

Endast 32 år gammal blev hon,
hon har varit med i bland annat 8 mile med Eminem,
Don't say a word med Michael Douglas..
hon slog även igenom med filmen Clueless.
Hon har varit tillsammans med Ashton Kutcher också.
- Hennes mamma hade hittat henne medvetslös i duschen, i sin bostad.
Det fanns visst massor av mediciner i Brittany's bostad,
som hon tagit bland annat för influensasymptom.
De ska obducera henne snarast, för att få fram orsaken till hjärtstilleståndet.

 

Är så hemskt när kända människor dör sådär bara,
inte för att det på något sätt känns bättre annars.. missförstå mig rätt!
Men som när M.Jackson dog, eller Heath Ledger.. =/

Jaja, nog om det tråkiga.

Igår va vi hos Björn o Matilda då, hade astrevligt :)
Vi hade tagit med oss lite julgodis var, eller ganska mycket ^^
Det va knäck, rocky-road, pepparkaks-muffins, mozartkulor osv.
Sen drack vi glögg till det och så hade vi julklappslek =D
Vi fick med oss rätt många hem faktiskt, fick väl fyra var?
Vi skulle köpa två julklappar per person, eller fyra per par..
o de skulle kosta typ 50 kr styck! Men det blev bra grejer :)
Så vi tackar för igår, det va kanontrevligt!!

Nu har jag precis skjutsat älskling till jobbet,
det är 17-18 minusgrader ute nu.. så stanna inne!!
Vi hann inte skrapa bilen innan det började frysa igen.
Heeelt sinnes, vet inte om jag varit med om sådan kyla innan faktiskt.

Ska ta lite frukost nu, sen se någon film..
sen vid 13-tiden ska vi göra Etik-provet, uuuuurggh!!
Det kommer gå åt heeeelveeete!! :) tadaa!
Ahh, o sen i eftermiddag ska jag fixa min frilla :)
Så det blir en trevlig dag, efter provet är avklarat ialf =P

Ha en bra dag,
o klä på er till tänderna!!


/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0