20/12 - danföredanföredanföredopparedan.

Nu är det bara fyyra dagar kvar!! ^^
Ser verkligen fram emot det nu alltså..
det roligaste är ju att se alla öppna det man gett dem!
Men samtidigt är det fortfarande roligt att få med ;)

Igår så fick vi upp julgranen igen, fick inte fart på kameran..
så jag fick ta förra årets julgrans-bild ;) ser typ likadan ut,
fast nu har vi den på ett annat ställe i vardagsrummet istället.
Så nu har man verkligen julkänsla alltså!!!

Jag bakade ju mina Mozartkulor igår med,
faaasen vad goda dem blev :)
När jag tog bort tandpetarna, så blev det ett hål i chokladen,
då blev jag halvt irriterad för det såg inte så roligt ut.
Men jag hittade vita strösselkulor, som jag täckte hålet med :)
Det blev jättefint, lite roligare än det skulle va egentligen!

Idaaag ska vi till Matilda o Björn i Tenhult,
även Lotta o Adam ska komma dit :)..
det vankas julklappslek, glögg, julgodis osv.
Innan dess ska vi ta en snabb sväng till a6,
jag ska lämna tillbaka en kjol som jag köpte igår!
O så ska vi nog köpa en liten "tack-för-fick-komma-blomma".

Och imorgon.. är det dags för prov, i etik.
Jag mår dåligt av att tänka på det.. faaan också.
Det förstör helt mitt såkallade jullov o min julefrid! =P
Men bara o göra sitt yttersta, så man kan lägga det bakom sig sen.

Nu så blir det frukost :)
Ha en trevlig o mysig fjärde advent!



/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0