16/12 - Vilket uppvaknande..

som hette duga, ja.. så är det =/ =P

Nu har jag varit uppe tidigt idag igen,
jag ska sätta igång o renskriva inlämning nr 2 till etiken.
Sen skicka in skiten så man har det bakom sig..
sen är det bara att börja plugga till provet på måndag!

Så det blir en lugn dag,
ska nog bara göra det.. sen laga mat då,
men det ingår ju i vardagssysslorna ;)

Får la se om jag hittar någon film o se på kanske..
finns alltid något på sf-kanalen (canal +) man kan titta på!
Igår va det Sällskapsredan, den är lika rolig varje gång =P haha!

Just det! Jag ska nog fixa mina Mozartkulor med sen,
ska ha med oss det på söndag.. ska träffa Davids/våra vänner,
ha julklappslek o så tar vi med oss lite julgodis var :)
Så deeeet kan jag ju pyssla med idag då =D gött!

Nehe, mot renskrivningen!
Ha det fint!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0