16/12 - Heej mitt vinterland

Shit, det är verkligen julkänsla här hemma nu!
Jag har städat hela lägenheten från topp till tå,
nu ska jag bara svabba golven också.
Innan dess skickade jag in alla uppgifter till skolan..
så jag har varit effektiv idag fan =D hähä!

Igår löste sig allt med julen också.. ingen ro! =P
- Julafton: förmiddagsfika 11.00 hos Davids pappa o Birgitta.
Sen kl.14 ska vi vara hos mina föräldrar + farmor o farfar.
Därefter på kvällen runt 18 ska vi till Annika o Ulf,
alltså Davids moster o hennes man.. där e även D's mor o mormor.
- Juldagen: Antagligen middag hos farmor o farfar.
Sen på kvällen brukar det bli partaj med Davids/våra vänner.
- Annandagen: Middag hos Lotta...

Sen får man vila fram till Nyår, då äre dags igen ;)
Kanske blir så att vi åker till farmor en annan dag,
det får vi nästan hoppas på.. man vill ta det lugnt med ju!
Som sagt, när jag o David har barn kommer det bli värre =P

Blev så glad av ett mail från älskling imorse :)
Jag skrev typ: "nu har jag skickat in alla arbeten!"
Han skrev: "VAD BRA!!
Du vet att jag älskar dig, va? Puss!"
Det gjorde hela min dag :) så fin är han min man ^^

Nu tänkte jag ta en kopp kaffe o lusse-gifflar,
sen får vi la se om det händer nåt mer idag.
Kanske ska iväg med lillebror med o köpa julklapp till mig ;)
Han behövde ha tips, o jag har ju massor jag vill ha så!

Nehe, ska nog ta o softa lite nu :)
Jag tar o bakar julgodiset imorgon ist!
Har man nåt att göra med ;) hehe!

Ha det gott!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0