13/12 - Grattis maamma

Japp, min mor fyller 42 år idag :)
Så nu är hon dubbelt så gammal som sin dotter =P
Men hon är en ung mamma till en 21 åring :)
Jag hoppas på att gå i hennes fotspår när det gäller den saken!

Idag har jag varit iväg med svärmor hela dagen,
hon har gjort lite ärenden över hela stan typ =P
Och jag har mest hängt med som sällskap :)
Vi tog en fika på Napoleon med, så det va kanontrevligt!

Nu har jag precis kollat på gårdagens Gossip girl.
Ska väl sätta igång med matlagningen nu,
sen måste jag ta mig fan göra inlämningsuppgiften,
men jag ORKAR INTE!!!! Vill bara sopa det under mattan =P

Imorgon ska vi till vår mentor o få hjälp med etiken,
känns bra.. hoppas det hjälper, eller så..

Neeehe, mot stekpannan ;)
Snart kommer David hem med =D


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0