11/12 - DET LIGGER SNÖ PÅ MARKEN!!

Åhh, lyckan är total =D eller nästan..
jag ville absolut att Calle skulle vinna Idol :( men men!
Erik har en grym röst, men Calle har personlighet också :)
Men det kommer nog gå bra för honom med!

Det har varit en lång dag..
började med att svärmor ringde o behövde skjuts till akuten,
hon hade antagligen värk från gallsten/gallan..
så hon hade fruktansvärd värk, o kräktes osv osv.
Så jag har varit där med henne typ halva dagen.
Sen därefter åkte jag tillbaka till Barnarp,
tvättade bilen så nu är den tipptopp igen ;) hehe!
O sen när David ringde o sa att han va hemma,
så ville jag hem så fort som möjligt o pussa på honom =D

Imorgon blir det en mysdag, bara jag o mitt hjärta <3
Vi ska först till relaxen, bubbla lite o bara koppla av!
Sen ska vi till Mäster gudmunds källare o äta + dricka gott!
Därefter har jag en liten överraskning till älskling..
det kommer helt enkelt innefatta massa massa mys imorgon.
Ännu mysigare om snön kan ligga kvar med =)
Två år, helt sjukt.. jag är än idag fruktansvärt kär i den mannen,
det går inte ens beskriva vad jag känner för honom..
han är den rätte, vi ska alltid leva tillsammans :) pälski <3

Nu ska jag sätta mig framför tv:n igen!
Vi går nog o lägger oss sen tror jag, jag är sjukt trött!

Sov gott sen!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0