10/12 - Mitt hjärta i din hand

Nu har jag precis skjutsat älskling till stationen.
Helt sjukt att jag alltid saknar honom, även när det gäller EN natt.
Men det blir så jäkla tomt här hemma utan honom!
Men han kommer hem imorgon, vid typ åtta på kvällen.
Jag älskar dig David, o ser fram emot när du kommer hem imorgon :)

Happ, får väl se hur det blir med pluggandet idag..
beror helt på hur Ylva mår, jag vill helst inte bli smittad heller =P
Speciellt inte nu innan helgen, vore sjukt tråkigt!

- På lördag firar jag o mitt hjärta 2 år! :)
Så vi ska till Mäster gudmunds källare o äta good mat!
Sen får vi la se hur vi spenderar resten av dagen/kvällen ;)
- På söndag ska vi till mina föräldrar,
mamma fyller 42 år på måndag.. så blir släktkalas!

Så vi har lite för oss i helgen, vilket bara är trevligt :)
Hatar o sitta hemma utan att ha nåt o göra!!

Jag ska spendera kvällen/morgondagen hos mina föräldrar!
Jag hatar att sova ensam, så pinsamt nog sover jag där ^^
Men man blir aldrig för gammal för det, så äre ba!!

Nehe, dags för frukost!


> Mitt allt <3

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0