10/12 - Ett problem, hjälp mig!

Jag har HÅRPROBLEM, så hjälp mig nu!
Vill höra fler åsikter :)

1) Detta har jag nu, längre hår på utväxt.. rödbrun färg.
Tråkig "frisyr", men ändå alltid snyggt med långt hår liksom.
Plus att jag har kämpat med att få det långt o tjockt.



2) Längre page! Hade den frisyren när jag träffade David,
alltså för ungefär 2 år sedan. Färgeen är möörkbrun.
Men ack så snyggt! Eller? Jag har sån beslutsångest!!
Jag trivdes verkligen i den frisyren, kände mig snygg o fräsch!
Enkelt att styla liksom, o sen fick jag David på fall i denna ju ;)



Så, vad tycker ni?! Skriv skriv!!!
O skriv för fan era namn med för en gångs skull! :)


/Camilla

Kommentarer
Postat av: sissi

bild nummer två..du ser glad, fräsh och äldre ut..

2009-12-10 @ 10:48:35
Postat av: Yrrvla

2

2009-12-10 @ 11:23:54
Postat av: Linn (halvkusin)

Bild nr 2 :) älskar den frisyren men passar dock inte i den själv haha. Kram

2009-12-14 @ 15:51:36
URL: http://nattstad.se/likkis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0