10/12 - Back in barnarp

Shit, ska sova i en liten liten 90- säng inatt alltså..
jag som är van vid att sova i en dubbelsäng ;)
Men det ska la gå bra, bättre detta än att sova ensam i lägenheten!!

Jag har hittills fått tre reaktioner på mitt "problem"..
Alla röster föll på nr.2, alltså pagen!!
Men jag kan fortfarande inte bestämma mig.
Jag vet hur jävla nojjig jag är med mitt jäkla hår,
jag lär lipa över att jag inte har långt hår efter en månad typ!
Samtidigt som jag själv tycker om kortare hår.. grr!
Sen när jag frågade David tyckte han att jag ska ha mitt långa.
Och hans åsikt är väldigt viktig faktiskt =P tss.
Men hur jag än gör när det gäller klippningen,
så ska jag ljusa upp håret lite ialf.. vill ha nougat-brun typ!
Men vi får la se, tack ialf vänner :)

Sitter o tänker lite på David nu.. vad han gör o så!
De sitter antagligen mätta o belåtna med några öl nu :)
Medan jag sitter i barnarp o väntar på att han ska komma hem typ ^^
Men det hjälper att veta att vi kommer ha urmysigt på lördag <3

Imorgon på förmiddagen ska jag tvätta bilen,
sen ska jag åka till a6 o köpa "julklapp" till David.
När mamma o pappa har kommit hem ska vi äta ihop,
för älskling kommer hem typ vid åtta på kvällen!

Ahh, så det är min fredag det..
ska nog försöka sova nu!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0