9/8 - I brist på annat


-ALLMÄNT

Namn: Camilla Johanna Hallqvist
Piercingar: Nej.
Tatueringar: Ska skaffa i höst.
Längd: 1,66 cm.
Skostorlek: 38
Hårfärg: Mörkbrunt med slingor
Önskar du att du bodde nån annanstans: Näe!
Tänker du på självmord: Aldrig.
Tycker andra att du är attraktiv: Förhoppningsvis :P
Vad använder du för schampo: Lanza
Vilken parfym använder du: Armani diamond
Vad är du rädd för: Insekter
Gillar du att tvätta: Nää, vem gör det?
Gillar du karuseller: Jaaa!

-SENASTE
Film du hyrde: Genova
Film du köpte: Twilight!
Låten du lyssnade på: Kommer inte ihåg!
Låten du hade på hjärnan: Lalala lakrispuck! Haha.
Låten du laddade ner: Laddar inte ner längre.
Personen du ringde: Lillebror
Tv program du tittade på: Gordon Ramsey, the F-word.
Personen du tänkte på: Lillebror
Bok du läste: Stephanie Meyer
Du fick mail av: Facebook
Du fick brev av: CSN antagligen
Du fick sms av: Yrrvla
Gången hela din familj åt middag tsm: Igår!

-FAVORIT
Mat: Farmors mat!
Låt: Just nu måånga
Sak att göra: Pussas
Sport: Hockey elr trav.
Dryck: Saft och drinkar
Kläder: Nya!
Film: Twilight
Bil: Opel astra cosmo såklart ;))

-ANTAL
Gånger du varit kär: 1 gång på riktigt, i min sambo :))
Gånger ditt hjärta brustit: Ojoj..
Hjärtan brustit pga dig: Svårt o veta!
Ggr ditt namn varit med i tidningen: I firarhörnan (jp) och ett reportage om medeltiden.
Ärr du har på kroppen: maaassa!

-ÖVRIGT

Vad har du gjort idag: Handlat, slappat.
Var det kul: Haha, nääääe..
Hur tidigt stiger du upp: Är för det mesta uppe med tuppen!
Gillar du att slåss: Haha, nejje
Vad ska du göra ikväll: Ska nog lägga mig snart =P
Är du seriös: Ibland så!
Vad är du allergisk mot: Pälsdjur, pollen, nötter..
Vart har du ont: just nu ingenstans!
Använder du hårspray: Oja!
Kan du stå på händer: Näää!
Favoritserie: Greys Anatomy elr Gossip girl.
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Inte till allt!
Är du glad nu: ja, det är jag väl :)
Var du glad igår: Hmm.. jag är nästan alltid glad!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Näe, men jag gör snart det ;)
Vad dansar du till: onyktert =P
Stockhom är: stresset själv!!
Göteborg är: bättre än Sthlm!
Kan du sjunga: Ja, ialf till Singstar!
Mer värt än guld: Min älskling, familjen o vännerna <3
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag vill besöka: Utland som utland ;)
Ska bli skoj: den 22a :)
Ska inte bli skoj: att ha praktik.
Sparar till: en hemlis.
Väntar på: 7 rätt på v75!
Pålägg: Kokt skinka!
Dagens dryck: Jordgubbssaft ^^


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0