Tjejsnack #21 - Musik


- Vad lyssnade/lyssnar du på i tonåren?
Tonåren o tonåren, men jag lyssnade mycket på Spice Girls,
Backstreet Boys, Aqua, Nsync, Britney Spears..

- Vilken artist såg du senast live?
Lena Philipsson och Orup!
(mobba mig inte, det var när mamma fyllde 40)
Men om det inte räknas, så var det Takida senast isf :)

- Nämn fem artister du vill se live?
Robbie Williams, Pink, Kelly Clarkson, Madonna, Kent.

- Vad brukar du lyssna på hemma?
Lite allt möjligt, men om jag ex. städar så blir det schlager ;)
Men det blir oftast "urban"-kanalen på radion vi har i tv:n!

- Spelar eller har du spelat något instrument, vad?
Jag har spelat mycket Piano när jag var yngre,
men jag kan fortfarande spela lite faktiskt :)



Kommentarer
Postat av: F

Pink kommer till sthlm den 10/11!

2009-09-05 @ 15:30:52
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0