9/8 - Sista "semesterveckan"


Usch.. tiden går verkligen fort nu =/
Nästa vecka måste jag/vi plugga som fan o boka prov!
Sen börjar jag med Psykologi på tisdagen därefter,
sen har vi Vård och omsorg på onsdagen!
Hoppas Karro ska ha Psykologin samtidigt?
Jag börjar bli galet nervös för praktiken med =O
På äldreboende! Jag ska ju välja Sjukvård som inriktning sen!
Men men, bara o bita i det sura o komma över det!!
Jag måste ju göra det för att komma vidare.. men FEM VECKOR!!!

Idag vetifan vad vi ska göra, antagligen städa.. som vanligt.
Jag tycker att det blir stökigt direkt när man har plockat undan =P
Sen vet jag inte.. David ska ut o köra bilen lite,
han har inte kört den sen vi provkörde den.. så det måste han!
Det är vad jag kallar körglädje :) haha!

Men men, idag måste jag få tag i Yrrvla med!
Får vi se hur vi gör med bokningen.. fast vi borde klara provet!
Känns som man har en hum om det mesta ialf.

Nu ska jag äta lite frukost!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0