8/8 - Bakis till Egna hem


Haha, ja.. det får bli så idag!
Vi va hos Annika o Ulf igår (Davids moster o hennes man)..
va verkligen skittrevligt, som vanligt! Vi grillade o drack mycket gott :)
Men det visar sig idag att man kanske drack för mycket.

Idag ska vi upp till Egna hem o fira farmor min :)
Vi ska åka om typ 40 minuter typ! Det blir planka o fika! Mmhm!

Och igår blev jag o älskling Opel Astra Cosmo-ägare!
Den är så jävla snygg o jag är tok-kär i den, haha!
Jag är fortfarande otroligt duktig på manuell växellåda ;)
Vi är väldigt nöjda, vi fick tom nya vinterdäck till den!
Den är lite tuffare än den vanliga modellen,
lite kjolpaket o spoiler o så! Sen har den AC!!! Som vi har längtat!
Det är nog fan det bästa, haha!

Aha, vill också tacka alla Anonyma som kommenterar..
med tanke på "ditt" skrivsätt så vet jag nog vem du är ändå.
Det är inte så svårt att lista ut faktiskt :)

Nu ska jag göra det sista innan vi åker!
Ha det fint!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0