30/8 - Endast en dag kvar

..sen är det September hörni! Shit, helt sjukt!
Och jag fyller år den 8e september.. vilket man vill glömma ^^
Men alltid kul o få presenter o lite uppvaktning :) tss!

Det har varit en lugn o rätt mysig helg!
I fredags tog vi det bara lugnt o åt gott, drack lite vin o mös :)
Sen igår var vi bortbjudna till Davids pappa på mat!
Det blev exotisk planka, vilket alltid sitter fint!
Sen på kvällen när vi var hemma igen så drack vi lite..
en av oss drack för mycket, därav spilld öl på vardagsrumsmattan!
Haha, kan avslöja att det INTE var jag.. men men, sånt händer!
Sen idag har vi ätit hos Davids mamma, det blev stek.. jättegott!
Så det var vår helg i stora drag.. skönt o ta det lugnt med.

Imorgon äre skola igen.. men det är helt ok :)
har ju så trevliga klasskompisar som får dagen att gå!
Ska ju luncha på Chili thai med allihop! GOTT!
Har ett litet läxförhör imorgon med.. får se hur det går,
men det vore fan om man inte klarade det alltså.. allt är logiskt!!
Får väl kolla med Emma om jag kan få betyg på MSK med kanske =P

Nu i veckan ska jag börja baka lite,
ska ha släktkalas här på söndag dårå :) blir inte såå många,
vi blir typ 10 stycken (ändå har jag försökt hålla nere antalet)
det blir så svårt att bjuda hem för många, så tog de närmsta i släkten!
Jag ska bara cupcakes, noblessekakor och beställa tårta från Malmborgs.
Sen bakade pappa en sorts kaka, o Lotta likaså :) snällt!

Nehe, jaha.. nu ska jag ta mig en dusch!
Ni får ha det så bra så hörs vi!

> Jag saknar faktiskt min Favvo!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0