27/8 - så trött att ögonen svider


Ja, det kan ni ge er fan på att jag är..
gick upp vid 05 imorse för att hänga med Ellen o hennes syster till Gbg.
Eller ahh, "vi" skulle köra henne till flygplatsen!
Hon ska, eller nu är hon väl framme i Grekland,
Ellen o Sebastian åker dit inatt vid tre :) jävla lyckostar!!!! ^^
Men det va riktigt trevligt faktiskt, vi pratade o skojade hela vägen dit..
hem sjöng jag o Ellen så in i =P haha, speciellt Värsta schlagern =P skitkul!
När vi väl var hemma så tog vi en kopp kaffe o sedan pannkakor hos mig,
sen fick jag ge henne en kram innan hon skulle hem!

Nu är jag så FRUKTANSVÄRT trött.. jag kan inte ens sova?!
Försökte innan jag skulle hämta älskling på stationen,
men det gick fan inte.. jag är helt väck i huvudet =P haha!
Ska göra ett nytt försök nu innan han ska hämtas på jobbet!
Och ja, han är hemma igen.. va väldigt skönt o se honom :)

Nu ska jag lägga mig!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0