25/8 - mitt hjärta i din hand


Pratade precis med älsklingen min <3
jag saknar honom så oerhört mycket redan =,( min lilla plutt!
Han kommer hem på fredag o jag kommer döö innan dess!
Tänk att man kan vara så "beroende" av en människa, han är ju verkligen mitt allt!!

Blev så chockad tidigare idag.. tog en fika efter skolan med Sissi o Ellen!
Sen sa Ellen: "Men! är inte det David?"
Jag tänkte bara näämen det kan det ju inte vara, han ska ju till Sthlm!
Men då gick deras buss inte förrän någon timme därefter..
så han o hans kollega skulle ta en fika på Johans.
Alltså, vilken känsla jag fick i magen när jag såg honom där..
blev helt varm i kroppen o fick pirr i magen!
Sen efter att vi hade pussats lite så skulle dem gå,
då blev jag nästan lite som i början att man knappt vet vad man ska säga ^^
Så himla skönt att man fortfarande känner så efter snart två år!
Jag är så fruktansvärt kär i den mannen så det är inte sant!!
Nu när han är iväg med så känner man det ännu starkare,
hur mycket han verkligen betyder för mig :)

Nehe.. jag ska la kolla vidare på So you think you can dance nu!
Sen ska jag väl försöka sova kanske.. vi får se =/
Har ialf städat typ hela lägenheten nu.. för o tänka på annat!
Alltid skönt att komma hem till ett städat o fint hem!
Imorgon ska jag först till skolan till 15, as always..
sen ska jag o Ellen till a6 en sväng.. hon ska köpa bikini,
jag ska köpa lite grejer med som jag inte orkar skriva upp =P haha!

Men nu åter till soffan! Sov så gott ni som kan ^^


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0