24/8 - Ensam hemma


Ja, inte just nu.. men imorgon åker älskling till Sthlm tills på fredag.
Han ska dit med en kollega, på Electrolux Home-mässa.
Kommer saakna honom, hatar att sova ensam!! Känns otryggt!
Sen blir det så himla tomt hemma utan honom,
han är alltid på glatt humör o han får mig att skratta!
Nu blir det istället tråkigt o ensamt i typ tre dagar!
Ni kanske tycker jag är löjlig, men det skiter jag i isf :)

Just nu händer inte så mycket, har tvättat ikväll.. är klara nu!
David lagade väärldens godaste köttbullar innan, mm :))
Jag gjorde självklart stuvade makaroner till ^^ sååååå gott!!

Ja, o imorgon ska jag först köra älski till jobbet..
sen ska jag stressa hem för o ta bussen till skolan/psykologi.
(jag är verkligen inte inte INTE sugen på skola imorrn)
Sen ska jag, Sissisnopp o Ellen Degeneres umgås lite..
vi ska väl ta en fika.. o sen till en tatuerare, sen till Vägledningscentrum!
Därefter ska jag nog åka till a6 o köpa skor till praktiken!
Kan nog bli så att jag åker till mina föräldrar på kvällen där med!
Det kan nog tom råka bli så att jag sover där =P haha!!

Nehe.. nu ska jag inte sitta här, ska gå o mysa med min man nu istället!
Men han kollar visst på någon "grabb-film" så får se hur det går ;)
Ha en fortsatt trevlig kväll o sov gott!!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0