22/8 - "Hej jag heter Kjell o jag är utklädd ikväll"


Haha, ni som hört den fattar ;) så jävla rolig =D
en liten historia som David skickade till mig.. haha!

Just nu är jag hos Ellen, har druckit lite kaffe o så..
nu ska jag hjälpa henne o locka håret!
Sen ska jag till chicki mama o köpa mat till mig o älskling.
Vi ska till Davids faster o hennes man ikväll på "årlig fest".
Så det blir fullt ös, som förra året typ =P
Sen ska vi spela på v75 med, får hoppas att det blir nåt :)

Aha, va längesen man skrev här nu..
har typ inget o skriva egentligen.
Jag gör inte annat än o gå i skolan, o är hemmafru =P
Ändå finns det dem som läser skiten, haha ^^

Kan också berätta att vår bil blev "påkörd" igår..
det va en som backade in i främre delen av bilen.
Så imorgon kl.14 ska det skrivas skadeanmälan! =/

Nehe.. nu ska jag hjälpa Eylen!
Ha en fortsatt trevlig helg!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0