19/8 - soo fuc*ing tired


Nu har jag fan varit trött hela eftermiddagen/kvällen..
får nog ge mig snart o sovaaaa!!!
Ska upp o köra älskling vid typ halv åtta imorgon så =P

Idag har jag varit i skolaan.. haft Vård o Omsorg för första gången!
Kul då att vi ska ha praktik om typ FEM VECKOR!!! =O=O
Jag är verkligen skitnervös o kommer grubbla på detta hela tiden nu.
Hur kommer det bli? Vart hamnar jag? Kommer jag klara det?
Men men, jag kan bara göra mitt bästa o lite till!

Imorgon är jag leedig från skolan :)
Ska till Holmgrens o hämta insynsskydd till bilen som vi beställt!
Sen får jag la se.. Älskling ska till hans bror på kvällen i Vaggeryd..
Tobias (äldste sonen) fyller år.. tyvärr kan jag inte hänga med,
så jag får helt enkelt sysselsätta mig med annat!
Ska kanske börja lite smått med Inlämningen till Psykologin!

Nehe.. nu ska jag allt sova :)
ska försöka dra med mig min plutt med..
men han verkar fullt upptagen med en fotbollsmatch =P
Ha det fint o sov gott!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0