18/8 - Första skoldagen avklarad!


Yes, nu är jag hemma igen efter en "tuff" dag i skolan ;)
Haha.. det har varit dösoft, har antecknat lite.. gått igenom lite.
Sen såg vi på en film.. Nell! Den va rätt bra faktiskt :)
Imorgon blire premiär av Vård o Omsorg..
kan säga till dig Ylva, att vi har förmodligen Emma imorgon!!! =D
Då blire himla roligt isf.. hon är en väldigt bra lärare!

Vid lunch ringde svärmoor till mig,
hon frågade om jag ville hänga med till a6 sen vid sextiden!
Davids äldsta brorsson fyller år på torsdag, så ska köpa nåt till honom..
sen ska vi köpa nåt till lilla Elina på 4 månader med :)
Därefter ska vi till Annika o se över hennes "släng-saker".
De har gjort om hela vardagsrummet.. finns alltid nåt som hon ska slänga,
men icke! Då kommer jag o Lotta o hämtar det istället =D haha!

Nu har jag VÄLDIGT ont i huvudet.. så måste äta nåt,
tyvärr måste älskling jobba över idag igen =/
Tur att Lotta frågade mig just idag då! Slippa va ensam hemma!

Ha en fortsatt bra dag!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0