17/8 - trött trött trött trött


Buhuu.. vill bara sova vidare alltså, är helt slut.
Har ändå sovit hela natten, va uppe o pluggade till typ elva-tolv bara.
Så egentligen borde jag vara utvilad..

Ska ju ha prov idag på kursen vi läst över sommarn..
får se hur det kommer gåå, jag har en väldigt negativ inställning.
Men men, det finns alltid chans för omprov ;) haha!
Så jag ska ta bussen strax!!

Måste äta något egentligen.. men mår fan illa!
Inte bra o ha sommarlov o sen behöva gå upp såå tidigt ^^
Jag brukar vara värsta morgonmänniskan, men icke!
Det verkar som det har försvunnit med sommarn!! =P

Efter provet ska jag antagligen bara hem..
svärmor ska fixa min gräsliga utväxt också.. FINALY!!
Shit, man ser inte alls att jag egentligen är ljushårig! Tss.

Men men, jag ska väl göra det sista nu, kanske trycka in lite till i huvudet.
Ha en bra dag o be för mig vid nio!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0