14/8 - Det är dags för fredagsmyyys..


Åhh, jag orkar inte gå upp så tidigt egentligen,
älskling väcker mig när han åker till jobbet!
Sen kan jag självklart inte somna om =/ Får panik!

Idag vet jag inte vad som händer riktigt..
kanske skulle träffa Ellen idag igen, vi får se hur det blir!
Men det finns alltid mycket att göra här hemma,
ständigt diskande o städande tycker jag =P

Igår lekte jag med Ellen en del av dagen.. skrattade mest =P
Kunde inte ens äta köttsoppa utan att skratta!?
Jag fattar inte det, jag kan inte vara allvarlig med henne!
Men vi hade väldigt trevligt ialf :) as usual!

Sen va jag på a6 med mamma!
Vi fikade "i mitten" som vi kallar det.. sen gick vi där lite!
Jag fick med mig lite hem också:
- Neutrogena visibly clear (ansiktsskrubb)
- Sminkrengöring + pads
- Turkos/mintfärgad tunika
- Svarta leggins
- Marinblått linne med Musse Pigg på :)

Nehe, jaha.. nu ska jag la spackla på ett ansikte,
sen ska jag la mest vänta på att sömntutan ska vakna =P

Avslutar med bästa reklamen =P Hahaha!!
"Hur kunde jag veta det om bommen?"
"Titta.."
Haha! Enjoy ;)





/Camilla

Kommentarer
Postat av: Linnea

vad säger du om en runda på a6 med en gammal klasskompis snart vännen? : ) puss

2009-08-14 @ 23:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0