12/8 - Hos sissisnopp


Yes! Just nu är jag hos Sissi, har druckit kaffe o pratat ut lite :)
Nu ska hon visst laga mat åt mig också, kanoners!

Tycker så synd om Ylvas lilla kisse..
hoppas det inte är nåt allvarligt vännen (F)

Nehe.. jag ska vara lite social igen,
sen ska jag hem o laga mat till min man =D


Kommentarsvar: Linnea
Det är inte direkt en riktig tandblekning ^^
Men det är en box man köper på kicks för typ 300 elr nåt!
Man får en skena man ska lägga gel i, sen en speciell tandkräm!
Vet inte om det funkar, men inbillar mig att det blir bra, haha! =D


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

o det säger du nu PUCKO! Haha.. hade ni roligt då? puss

2009-08-12 @ 18:47:49
URL: http://punktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0