12/8 - 20 månader av kärlek


Min o älsklings dag idag :)
Ska laga mat åt oss ikväll sen tills han kommer hem!
Vi brukar inte fira vanliga månadsdagar,
men ibland känner man att man vill göra nåt utöver det vardagliga!
Så det blir lite mys idag tänkte jag ^^

Just nu gör jag inte mest.. har sett två The Hills avsnitt,
nu sitter jag med tandblekning i käften.. ska ur om fyra minuter!
Ska iväg till Sissi sen vid elvatiden, men orka ta bussen liksom!! Haha!
Man blir fruktansvärt bekväm av att ha egen bil alltså! ;)

Nehe.. jag ska la ta o börja göra mig halvt iordning!
Ha en fin onsdag så hörs vi kanske ikväll!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Linnea

vad kör du för tandblekning vännen ! : ) ?

2009-08-12 @ 11:20:09
Postat av: propellen

Grattis på månads dagen=)

2009-08-12 @ 11:56:17
URL: http://punktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0