11/8 - Reeegnet det bara öser ner


Usch, vilken grå o tråkig dag det verkar bli idag =/
Sitter o kollar på finalen av Americas next top model 2 nu!
Jag tycker nog att det var den bästa säsongen!
Hade velat att Mercedes vann, men Yoanna vann idag igen ;)

Idag ska jag leka med Eylen, hon kommer vid elvatiden!
Glömde min mobil hos henne igår.. så känner mig helt tom, haha!
Att man har typ hela sitt liv i en mobil är ju helt sinnes egentligen =P
Vi ska nog inte göra nåt speciellt, dricka kaffe o det vanliga!
Så jag ska la dammsuga lite sen tänkte jag :)

Imorgon äre den 12e :) min o älsklings dag <3
20 månader är det redan, helt sjukt!
Jag är fortfarande lika kär i honom, han är perfekt (L)

Jag o David pratade lite häromdagen (låter som vi aldrig pratar annars)
så sa jag: "det är en väldigt skön känsla att man hittat den rätte nu"
David tittade konstigt på mig o svarade: "skönt? det låter som du bara fått-
det överstökat ju, vi är väl tillsammans för att vi vill det?!"
Det va ju inte alls så jag menade med det.. haha!
Menade bara att jag är glad att jag hittat honom så tidigt i mitt liv,
för jag kan inte tänka mig att vara singel igen! Ahh, skitsamma..
låter konstigt vad jag än säger ju, hahaha!!
Jag älskar honom ialf ^^

Nehe.. nu ska jag hoppa in i duschen,
sen ska jag nog kolla på ett par One Tree Hill avsnitt!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Josephine

På Ikea såklart ;) var annars? hehe

2009-08-11 @ 10:22:22
URL: http://likeajosephine.blogg.se/
Postat av: Ylva

Jahaa, det är därför du inte svarar på mitt mess va:P Men du var visst upptagen idag ändå:/

2009-08-11 @ 10:48:34
URL: http://enheltnyvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0