11/8 - Lalala laaakrispuck!!


Idag, eller ikväll har jag verkligen varit flummig =P
Har varit hos Ylva nu några timmar, va på IKEA en sväng med!
Hon ville bara åka dit o kolla lite möbler o så till hennes nya lya :)
Jag förstod inte mig själv ibland när jag pratade,
rörde ihop det mesta tror jag =P haha! Så kan det gå ^^

Tidigare idag va Ellen hos miig.. vi drack kaffe o så :))
Pratade om skoltiden på Barnarpsskolan o allt möjligt..
tänk vad lätt det var på den tiden.. inte alla gånger, men nästan.

Imorgon M Å S T E jag plugga plugga pluggaaa!!
Sen ska jag till Sissi med.. vid elvatiden typ! :)
Annars blire inte mer än så vad jag vet!

Men men, hade inget mer o skriva nu.. haha!
Jag ska la gå o lägga mig elr nåt kanske!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hehe tack :D

2009-08-12 @ 07:38:18
URL: http://likeajosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0