10/8 - Hönsmamma


Åhh, faan vad trött jag är idag alltså..
fick gå upp vid halv sju idag o köra älskling o lillebror till jobbet!
På ett sätt är det bra att jag gick upp så pass tidigt idag,
har litegrann att stå i idag.. måste ringa CSN, skriva upp tvättid,
ringa skolan o boka prov, lämna blodprover (kanske imorgon med),
diska, städa upp här hemma, köpa lampa.. sen hämta pojkarna igen vid halv fem ;)

Mina föräldrar är i Göteborg nu, va på Madonna igår!!
JAG ÄR INTE ALLS AVIS!! ^^
Så jag skulle köra min lillebror till sommarjobbet idag dårå..
man blir allt lite hönsmamma i det läget, vill att allt ska vara bra.
Han är iofs 18 år nu o klarar sig själv.. men det är diabetesen jag syftar på.
Men han vet att om det är nåt så kan han ringa sin syster :)

Igår hade vi verkligen skittråkigt här hemma, haha!
Vi funderade hela förmiddagen.. vad ska vi göra? vad finns o göra?
Men vi kom inte fram till något.. sen bestämde vi oss för att handla ialf..
men då hade vi megaproblem med att bestämma maten =P
Vi fick ihop en veckas mat ialf.. så det fixade sig sen ;)
Men ibland känner man verkligen att man Måste göra något!
Speciellt när det var älskling sista semesterdag innan jobbet med!
Får se till att ta igen det nästa helg istället kanske! :)

Nehe.. nu ska jag la ordna lite frukost,
släppa ut Bluie (undulaten) med.. han "skäller" på mig just nu o vill ut =P
Men ha en kanondag, vi höörs!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0