8/4


Inte var dag man är lam i halva käften.


Haha, ja.. jag tog mig igenom tandläkarn igår ialf.
Men jag var så sjukt nervös innan,
var helt vit i ansiktet o kallsvettades o ahh.. va helt förstörd!
Sen när jag väl kom in där så blev det lugnare,
jag fick tom bedövningssalva för bedövningssprutan =P ^^
Men det va ju onödigt som fan att ta den sprutan,
den satte ju sig inte! Det gjorde ont som fan,
som tur va behövde hon bara borra två små gånger.
Det va inte alls nåt stort hål.. men ändå!
Faaen vad det ilade alltså, brrrrr!!
Sen när jag gick därifrån,
då jäklar domnade hela käften bort.. haha!
Jag dreglade, o kunde inte prata normalt.. haha!
Men men, nu är det över!! =D=D

Just nu väntar jag på att klockan ska bli typ tio,
jag ska på mitt SISTA besök på arbetsförmedlingen!
Tyvärr måste jag nog gå dit idag..
jag kan inte förstå varför, men bäst o lyda.
Sen efter det såkallade mötet,
ska jag till vägledningscentrum..
måste ha hjälp med pappren om studielånet o det!
Seeen ska jag iväg o träna med Ellen :))

Btw, JÄVLA SKIT IGÅR ALLTSÅ!!!
Jag o älskling stod upp här hemma o skrek som aldrig förr.
Jag trodde verkligen att den skulle gå in,
men icke.. som vanligt vid sudden så blire ett jävla skitmål.
Usch.. det har aldrig varit så tyst här hemma.
Ikväll MÅSTE ni vinna, förstått!?!?!? Gaahh! Ta chansen nu för fan!

Igår innan hockeyn va jag på stan en sväng med mor!
Jag köpte ett par underbara skooor!! Vita med kilklack, love them!
Sen köpte jag en kråsblus på Flash med! Jättefin :)
Gillar det där lite romantiska stuket på kläder!
Så det va trevligt.
Sen därefter hämtade vi lillebror från Körskolan.
Han har börjat med teorikursen nu :)
Kan inte fatta att han är så gammal nu, haha..
eller rättare sagt.. att JAG är gammal!!! ;)

Imorgon är älskling lediig!
Ska bli så skönt o ha honom hemma ett par dar här nu!

Nehe.. nu ska jag inte sitta här o löka mer,
ska städa undan lite här nu!
Ha en bra dag! :)


Tjoflöjt!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0