7/4


Usch, jag är så sjukt nervös.


Ja, vid halv elva ska jag till tandläkarn..
ska laga mitt allra första hål.. i en visdomstand =((
Jag vill inteee! Hatar o inte veta vad som väntar,
hur känns det? gör det ont o få bedövningen? gaahh!!
Men som mamma sa, så mycket som jag varit med om..
så borde detta va en baggis! Får hoppas det..
Pappa ska hänga med mig som stöd,
jag är verkligen en mes när det kommer till tandläkarn.
Jag menar, det kan ju inte vara värre än Gastroskopi??
(en slang i tjocklek som en trädgårdsslang ner i halsen)
Eller som leverbiopsi??
(de sköt med en slags skalpellpistol för att få upp prover på levern)
Nej, det är nog inte alls samma sak.
Snälla, be för mig sen! Haha!

Efter tandläkarn ska jag o pappa hämta ut mina tabletter,
det börjar tyna här hemma nu!
Sen vet jag inte om jag ska åka direkt till Ellen,
eller om jag ska hem o vila innan bedövningen släpper?
Man kan ju råka bita sig i kinden o så ju..
får väl se hur jag gör. Vi ska ut o gå med Elton idag!
Vart vet jag inte? Vätterstranden?

Nehe.. nu ska jag kolla på Spårlöst.
Har precis tagit två Panodil zapp, får se om det hjälper ^^
Ha en bra dag!! :)


Heja hååve ikväll!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0