6/4 - Jippiiiiyoyoo!


Jag är så lycklig så jag vill skrika!


Åhh, vilken underbar dag..
har precis lagt i första tvätten nu,
sen har jag planterat gula små blommor i blomlådorna med!
Det blev kalasfint! Känns så somrigt nu :)

Det bästa med denna dagen är att...
JAG HAR KOMMIT IN PÅ PLUGGET!!!!!
Wooooho, jag dööör så glad är jag alltså.
Jag trodde Aldrig att jag skulle komma in på första försöket.
Jag ska alltså gå omvårdnad i tre terminer på folkhögskolan.
Sen ska jag plugga vidare till barnmorska, eller undersköterska.
Men detta är en väldigt bra början för mig!
Jag behövde verkligen detta för mitt "självförtroende"
när det gäller jobbsökande, arbetsförmedlingen o allt.
Jag slipper det nu! Nu vet jag vad jag vill bli med :) underbart!
Ingenting kan förstöra min dag! Grattis miig!! =D

Nu ska jag pussas med älskling,
bara för att jag älskar honom så mycket!
Ha en jävligt underbar dag!


Tjingeling!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: Caroline

åååh vad kul för dig! Jag önskar med att jag visste vad jag ville bli eller göra med livet! ..

2009-04-06 @ 23:07:06
URL: http://carolinejosefsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0