5/4


Jurassic park.


Ja, vi sitter o tittar på den filmen nu på Canal+.
Jag tycker den är rätt bra faktiskt!
Kommer ihåg hur läskig man tyckte den va när man va yngre!

Aha, snart ska vi åka upp till mina föräldrar..
vi ska fika lite o så bara :)
Sen ska jag nog till Ellen i eftermiddag.
Jag orkar inte se en Hv-match till, haha!
Så det är lika bra att älskling kollar själv ;)
Jag är oftast i vägen när det gäller hockey, hehe.
Då blir jag uttråkad o tjatar hela tiden! Tss.
Men vi får se hur det blir!

Har varit en lugn o skön helg ialf..
igår gick vi in till stan i den finfina vädret,
sen fick vi nåt spontant infall,
så vi satte oss på Oleary's, åt lite o tog ett glas vin/öl.
Det var trevligt, är rätt dyrt där bara..
tur att min man har hand om plånboken, haha ;) skämt åsido!!

Nehe.. nu ska jag ta o fixa håret!
Sen måste vi åka!
Ha en fortsatt trevlig helg!


Puss puss!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0