4/4


Trött trött trött trött.


Oj, vad trött jag är idag..
vad det beror på tänker jag inte berätta här.
Har inte sovit mycket ialf,
o när jag väl somnat har jag vaknat efter en halvtimme igen. Suck!

Vad ska man göra idag då!?
Vi funderade på o grilla idag.
Ska ringa runt sen o se vilka som e på :)
Kan man säkert få i sig ett o annat glas vin med ;) haha!

Jag är skithungrig o det finns INGET hemma!
Finns inte ens ett någorlunda gott bröd!
Så jag får la se fram emot lunchen istället då, haha.

Usch, detta blev ett tråkigt inlägg..
jag skiter i o skriva mer nu!


Jalla hejdå!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: propellen

vadå ni har ju alltid massa hemma i kylskåpet=P

Ses vi ikväll eller?

2009-04-05 @ 11:43:30
URL: http://punktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0