30/4


Leeedig idag :)


Ohh, idag ska jag bara ta det lugnt!
Jag städade o grejer igår när jag kom hem,
så det behöver icke göras idaag =D

Igår fick jag mitt hår fixat med!
Tonade det i samma färg,
fast blekte ett par slingor i luggen med.
De blev sådär härligt guldiga :)
Så jag är kanonnöjd!
Får hoppas att håret får samma färg som förlängningen sen.
Men klart, bröllopet är den 13:e juni.. så det är nog lugnt :)

Aha, idag tänkte jag ialf åka till a6..
köpa en ny mascara o så måste jag köpa handcreme.
Igår i skolan så fick vi lära oss tekniken av att "sprita" händerna.
Alltså desinfektionsmedel som man måste använda,
när man ska in till en patient, och ut därifrån!
Vi testade ialf det igåår.. o då kände jag hur torr jag va alltså!
Men spriten gjorde händerna mjuuka, konstigt nog!
Ahh, sen MÅSTE jag ha en ny plattång!!
Min är trasig.. buhuu! Det finns en på The Look som jag vill ha,
den är typ 15 cm stor eller nåt! Assmidigt!
Jag plattar oftast bara luggen o underhåret ändå!
Men vi får se hur mycket jag ska ha råd med ;)

Ikväll blir det nog grillning o Stadsparken som sagt.
Men det är inget vi alls har bestämt..
så det är väl sånt som märks :)

Nuu ska jag sminka mig o lite såå!
Ha en underbar dag!
Föööörsta maj välkommen!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0