29/4


Idag idag idaaaag :)


Tur att jag har min bil hemma idag sen,
då ska jag allt iväg o köpa Twilight!
Låter som jag är helt besatt,
men jag är nästan det ocksåå.. haha!

Nu väntar jag på att klockan ska bli 8.30.
Så jag kan gå till bussen!
Idag är det sista skoldagen denna veckan :)
Så det är sköönt!
Det riktiga börjar på måndag nu!
Då jävlar börjar Medicinsk grundkurs!!
Jag beställde boken igår, 422 spänn! Grr!
Men den är värd att behålla sen :)
Jag har gett mig FAN PÅ att jag ska klara detta nu!
Jag är redan skitglad över att slippa matten,
så detta kommer gå kanon =D
Är så sugen på att börja nuu!
Har varit lite smekmånad nu i två veckor nämligen ;)

Så, nu är det Valborg o grejer med då.
Vi ska antagligen grilla med ett par kompisar,
sen ska vi till Stadsparken o glo på brasan o lyssna på sång ;)
Men det är ju rätt mysigt tycker jag!

Nehe hörni,
nu ska jag göra det sista här.
Ha en kanondag!!





Mee today:
Chinos, Ginatricot.
Vitt långt linne, JC.
Marinblå/vit randig tröja, Company.
"Camilla"-halsband, vunnit på VeckoRevyn.
+ en ful rufsig frisyr.


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0