28/4


Imorgon imorgon imorgoon!


Yes, imorgon ska jag köpa Twilight!!
Den kommer ut på Dvd då ^^,
Jag älskar den filmen, helt sjukt bra är den!
Jag har läst tre av fyra böcker,
o man undrar ju alltid hur filmen är gentemot boken.
Men, första boken slår allt... faktiskt.
Men samtidigt så är filmen skitbra gjord.
Alla ser ut som de ska göra enligt boken, o mig. haha.
Annars brukar det va sisådär med det!
Edward Cullen liksom.. mmm ;)

Aha, just nu väntar jag mest på att skolan ska börja.
Eller ahh, att bussen ska gå ialf.
Ska åka 9.25 hemifrån.
Jag o Ylva från klassen ska ta samma buss,
skönt att komma med fler så man hittar o så, haha.
Vi ska ju till Rosengården som sagt!

Nehe, jag slänger upp en "dagens outfit".
Sen ska jag nog diska lite.




-Disney-tisha från Kappahl.
-Mörka jeans H&M.
-Röd, regal klocka.
(Jag lockade tom håret idag)


Ha en fin dag!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: Caroline

Är böckerna bra, jag har faktiskt funderat på dem, men finns dem bara i engelska ?

2009-04-28 @ 10:48:44
URL: http://carolinejosefsson.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Då får jag satsa på den :)

2009-04-28 @ 20:03:48
URL: http://carolinejosefsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0