27/4 - kväll


Yeeeeeeey, fika o shopping med mor!


Nu har man spenderat pengar, haha!
Fast måste erkänna att mamma hjälpte till ;)
Köpte:

- Ett par jeans från H&M.
- Solglasögon, också från H&M
- Rutig lång skjorta, Company
- Lång kofta, Company
- Marinblå/vit randig tröja, Company
  ( de hade 70% på Company! )
- T-shirt med mimmi pigg tryck, Kappahl

O jag är såå nöjd med allt =D
Sen fikade vi lite med, det va gott!
Alltid lika trevligt att prata lite med mamma med.
Nu när man inte träffas varje dag längre,
så blir man mer som kompisar :))

Innan dess va jag hos min käre svärmor,
drack massa kaffe o tjatade om allt mellan himmel o jord!
Typ om förlossningar o sånt.. haha! ;)
Jag har tur som fick en så braa svärmor!*

Ahh, så det va min dag!
Helt super!

Nu ska jag ta mig lite kvällsmacka,
sen slänga mig i soffan.
Undrar om det är nåt vettigt på teve idag`?
Imorgon ska vi på studiebesök med skolan!
Om ni vill veta, haha!


Ha det fint!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0