25/4


Solbränd efter endast en halvtimma!


Heeelt sjukt vad underbart väder det är idag hörni =D
Nu har jag solat en stund,
sen när jag gick in efter typ en halvtimma..
då såg jag att jag redan fått mkt färg,
så jag slutade där, haha ;)
Jag måste ju va lite försiktig i solen med så.
Bättre o gå sakta fram så man inte flagnar sen med :)

Mamma o pappa har varit här precis, firat David lite :)
Han fick en assnygg t-shirt, en kanna ;) o presentkort på MQ!
Igår fick han lite pengar, blommor o så av hans mamma!
Sen fick han ju Kent-samlingen av mig!
Så han är nog nöjd nu tror jag ;)

Snart ska jag skjutsa Älskling ut till Ville,
sen ska jag åka hem till föräldrahemmet o grilla lite :)
Sen därefter ska jag hem o kolla Robinson,
o äta jordgubbar o grejer vi köpte innan :) mmhm!

Så ahh, det är min dag!
Nu ska jag kila! Ha en kanooondag!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: ellen

vi har inte spelat minigolf än, ska grilla nu o ta det sen:) Johan och sebastian har fiskat o så. Så får la se hur de går;) Ja men då kan vi ju träna på måndag iaf så får vi se sen:)

2009-04-25 @ 18:01:40
URL: http://punktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0