24/4


Grattiis älsklingen min :)


Idag äre Davids födelsedag, han fyller 29 år!
Så idag blir det att småfira med hans mor o mormor,
ska käka Pallas Athena o så ska han få paket såklart! :)
Men David själv är inte så glad över att fylla år,
han hade typ 20 årskris så, haha! =P
Sen ska mina föräldrar komma hit imorrn förmiddag,
o på söndag ska vi antagligen till hans pappa!
Så det bliir full rulle denna helgen!

Jag ska snart iväg till skolan,
ska med 8.35 bussen.
Vi har verkligen kul i vår lilla klass på sju pers ;)
Alla går bra ihop o ahh.. det är kul!
Idag skulle vi börja med ORG har jag för mig.
Men det märks ju :)
Ser redan fram emot rasten vid 10!
Sitta ute på taket o dricka kaffe i soolen! :)

Nehe.. jag ska la slänga i mig lite frukost nu!
Sen packa ner allt jag ska ha med mig!
Ha en kanoooondag i det fina vädret!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Ellen

hälsa david grattis från mig och sebastian:)

2009-04-24 @ 21:16:26
URL: http://punktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0